Zmiana Zamówienia

Jeżeli chcesz zmienić zamówienie:

Aby dokonać zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami jak najszybciej - zadzwoń lub napisz maila! Dołożymy wszelkich starań aby spełnić Twoją prośbę. Pamiętaj, zgłaszając się do nas za późno (kiedy zamówienie jest w trakcie realizacji), może nie być możliwości aby je zmienić.


Jeżeli chcesz anulować zamówienie:

W każdej chwili możesz anulować swoje zamówienie. W tym celu prześlij nam informację na adres sklep@zooserwis.pl lub zadzwoń pod numer infolinii (58 762 30 20 lub 501 628 627). Pamiętaj o przygotowaniu numeru zamówienia, konsultant poprosi o jego podanie.


Jeżeli złożyłeś dwa zamówienia z różnymi formami płatności:

W momencie kiedy złożyłeś dwa zmówienie: pierwsze za pobraniem, a drugie opłaciłeś, ale chcesz otrzymać tylko to które opłaciłeś. Skontaktuj się z Obsługą Klienta - zadzwoń, wyślij e-mail lub napisz na naszym Facebook'u.


Jeżeli chcesz połączyć ze sobą dwa zamówienia:

W momencie kiedy chcesz aby Twoje dwa zamówienie przyszły w jednej paczce - skontaktuj się z Obsługą Klienta. Niestety dopisanie uwagi do drugiego zamówienia nie zawsze są skuteczne.


Jeżeli wybrałeś złą formę płatności:

Zrobiłeś zamówienie wybierając płatność przy odbiorze, ale ostatecznie zrobiłeś przelew - skontaktuj się z Obsługą Klienta. Jeśli nie zrobisz tego wystarczająco szybko, Twoje zamówienie może zostać wysłane z pobraniem na paczce. Pamiętaj przelewy sprawdzamy raz dziennie!


Jeżeli chcesz wymienić towar:

W naszym sklepie nie dokonujemy wymian! Jeśli towar który wybrałeś jest nie odpowiedni dla Twojego pupila, możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Wystarczy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i dołączyć do przesyłki zwrotnej wraz z paragonem. Pamiętaj jednak, że towar nie może ten nosić śladów użytkowania oraz posiadać oryginalne metki.