Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy (zwrot)                                                                              

Na zwrot towaru Klient ma czas do 14 dni od otrzymania przesyłki.*

Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.

Dodatkowo jeśli Klient dokonuje zakupu w ramach akcji promocyjnych, w których otrzymuje prezent - Klient jest zobowiązany również  do jego zwrotu. 

W celu dokonania zwrotu, należy pobrać załącznik nr 1 "Formularz odstąpienia od umowy", wypełnić go swoimi danymi, a następnie odesłać razem ze zwracanym produktem i dowodem zakupu (paragon)

Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 7 dni roboczych od momentu, kiedy produkt wróci do siedziby firmy.

 

*W przypadku zakupów przez firmę i wystawioną F-Vat, nie ma możliwości zwrotu.


Reklamacje

W celu zareklamowania towaru klient proszony jest o kontakt telefoniczny bądź mailowy ze sklepem. Obsługa klienta poinformuje go, w jaki sposób należy złożyć reklamację.
Informacje w jaki sposób można się skontaktować z Konsultantami są dostępne w zakładce Kontakt

Do złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie załącznika nr 2 (Formularz reklamacji towaru).

 

Załącznik nr 1 - Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży

Załącznik nr 2 - Formularz reklamacji towaru

 

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce ,,Odstąpienie od umowy’’ oraz jest załączony do wiadomości e-mail z potwierdzeniem Zamówienia.
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
  6. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy.
  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy.
  8. W wypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych), w tym koszty dostawy.
    1. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Konsument wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy dostępny w Sklepie Internetowym.
    2. W takiej sytuacji Konsument pokrywa koszty dostawy.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy tylko konsumentów a nie firm (w przypadku wystawienia faktury na firmę - prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje).