Reklamacje i zwroty

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROTY)

Na zwrot towaru Klient ma czas do 14 dni od otrzymania przesyłki.*

Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru (w przypadku ubranek, obroży, szelek czy legowisk należy je bezwzględnie wyczyścić)

Koszty odesłania towaru zgodnie z prawem odstąpienia od umowy na odległość ponosi klient.
W celu dokonania zwrotu, należy pobrać załącznik nr 1 "Formularz odstąpienia od umowy", wypełnić go swoimi danymi, a następnie odesłać razem ze zwracanym produktem i dowodem zakupu (paragon) na adres:

ZooSerwis.pl
80-298 Gdańsk
ul. Kartuska 493


ZWROTY WYKONANE NA ADRES WE WŁOCŁAWKU NIE BĘDĄ ODBIERANE, JEST TO ADRES WYŁĄCZNIE KSIĘGOWOŚCI!

Po otrzymaniu zwracanego towaru, otrzymasz e-mail potwierdzający, że towar do nas dotarł. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni roboczych na podane w formularzu konto bankowe lub na kartę, z której dokonano płatności za zamówienie.

*w przypadku zakupów produktów leczniczych, nie ma możliwości zwrotu. Podlega to regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r, nr 45, poz. 271)

Załącznik nr 1 - Formularz odstąpienia


REKLAMACJE

W celu zareklamowania towaru klient proszony jest o skontaktowanie się z działem obsługi klienta. Obsługa naszego sklepu poinformuje Cię o procedurach i krokach jakie należy wykonać.

Kontaktować się można pod numerami telefonu: (58)762-30-20, 501-628-627 lub na adres e-mail: sklep@zooserwis.pl

Do złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie załącznika nr 2 (Formularz reklamacji towaru).

Załącznik nr 2 - Formularz reklamacji towaru