Składanie Zamówienia

Zamówienie internetowe:

Zamówienie w naszym sklepie jest bardzo szybkie i proste. Jeśli chcesz, aby wpłynęło do nas poprawnie postępuj dokładnie jak poniżej.

1. Wpisz nazwę produktu w naszą wyszukiwarkę lub znajdź produkt w drzewie kategorii.

2. Dodaj produkt do koszyka. Jeżeli chcesz wrócić do składania zamówienia, kliknij "Kontynuuj zakupy", natomiast jeśli w koszyku masz już wszystkie produkty w koszyku kliknij "Zamów".

3. W koszyku konieczne jest wybranie sposobu płatności, dostawy oraz podanie wszelkich danych do wysyłki (jeśli jesteś zalogowany dane wypełnią się automatycznie). Automatycznie w koszyku ustawiona jest płatność przy odbiorze oraz dostawa kurierem DPD, jeśli nie dokonasz zmian zamówienie właśnie w ten sposób do nas wpłynie.

4. Jeżeli masz jakieś uwagi do zamówienia lub dla kuriera, wpisz je w pole "Uwagi do zamówienia". Zawsze staramy się spełnić wasze prośby wpisane w to pole.

5. Wpisując dane sprawdź czy wszystkie są na swoim miejscu i są one poprawne oraz czy wybrałeś odpowiedni sposób dostawy i płatności.
a) Jeśli jesteś klientem indywidualnym w formularzu z danymi wpisujemy razem Imię i nazwisko, ulicę i nr domu oraz mieszkanie w kolejnej rubryce! Tak jak na przykładzie poniżej.
b) Aby otrzymać fakturę na zamawiane produkty należy nacisnąć kółeczko przy słowie "Firma" i wypełnić pola wyświetlające się.


6. Zaznacz, że zapoznałeś się i akceptujesz Regulamin naszego sklepu - pole obowiązkowe. Następnie kliknij pomarańczowy przycisk "przejdź do zamówienia". 

7. Po przejściu do podsumowania sprawdź jeszcze raz czy wszystko się zgadza, a wszelkie informacje są poprawne.

a) Jeśli wszystko się zgadza odznacz ostatni punkt o zapoznaniu się z regulaminem oraz prawem do odstąpienia od umowy sprzedaży. Naciśnij przycisk "kupuję i płacę". Bez względu na wybraną formę płatności należy nacisnąć przycisk poniżej, aby zamówienie zostało dokończone.

b) Jeśli chcesz poprawić dane lub dołożyć coś do swojego zamówienia. Po lewej stronie znajduje się przycisk "wróć do koszyka".

 

8. Po wykonaniu kroku nr 7 pojawi się numer zamówienia, kwota do zapłaty oraz pomarańczowe przyciski.
a)Jeśli wybrałeś formę płatnością PayU pierwszy od prawej strony to "zapłać". Po jego naciśnięciu zostaniesz przekierowany na platformę PayU.

b) Jeśli wybrałeś formę płatności przelewem w podsumowaniu zamówienia pojawią się dane do wykonania przelewu. Koniecznie będziesz musiał zalogować się na swoje konto bankowe i dokonać przelewu wpisując wszystkie dane.

 

Zamówienie telefoniczne:

Zamówienie możesz złożyć również łącząc się z naszą infolinią. Jednakże pamiętaj o poniższych punktach.

1. Konsultant poprosi Cię o konkretne nazwy produktów bądź kody producenta artykułów, które chcesz zamówić. Niestety sama cena, smak karmy, ani kolor worka nie powiedzą nam co chcecie zamówić. Mamy zbyt szeroki asortyment.

2. Składając zamówienie telefoniczne, możesz jedynie wybrać opcję zapłaty przy odbiorze, co za tym idzie dostawa nastąpi przez firmę kurierską DPD.

3. Przy zamówieniach telefonicznych nie podajecie adresu e-mail, więc nie otrzymujecie powiadomień na jakim etapie realizacji ono jest. Nie otrzymacie również nr listu przewozowego paczki.

4. Jeśli Twój zwierzak ma problemy zdrowotne - ZGŁOŚ SIĘ DO WETERYNARZA - nasi konsultanci nie są lekarzami weterynarii.


ZACHĘCAMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ :)